سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و آنگاه که از خبّاب یاد کرد فرمود : ] خدا بیامرزاد خبّاب پسر أرتّ را . به رغبت اسلام آورد و از روى فرمانبردارى هجرت کرد و به گذران روز قناعت ، و از خدا راضى بود و مجاهد زندگى نمود . [نهج البلاغه]
پیوند دوستان
 

بیا فور مدیا
اریان 2233
موزیک هان
ستاره
ارسلان
ایوان باند
بهنام بانی
شادونه
لاوین
تاب ناز
نگین تک
تنهایی
ناز وب
جوان تو موزیک
دلنا
ناز گل
پارسی ناز
موزیک وان
آمازیگ
بیوگرافی ماکان باند
حمید هیراد
حمید هیراد
دانلود آهنگ غمگین
نازدونه
ناز گل
فان جدید
پونک
فان دون
دوستی ها
بروز ی ها
دانسته ها
عکس روز
قهر
نار دونه
رد گذر
ناز فان
تخفیفان
می فان
نگاه من
پردیس
ساتان
دبیر
پارسی دون
آموزگار
جدیدترین ها
تاپ ناز
آریانیا
تدبیر
برترین ها
نیاز
جهان موزیک
مدیا تک
سخا موزیک
استار گیم
رز ناز
زیبا تک
پوربابا
یاسل
چاپ تک
کلبه تک
دانلود آهنگ مذهبی
دیس لاو
فول آلبوم حامد همایون
روزگار
ارس ناز
بازاری
بازی ها
سایبان
نیاز ها
تک وب
فارس تک
بی قراری
پانی تک
صیاد شب
سخا موزیک
دنیای زیبا
موزیک به روز
بیا فور موزیک
فرشته ها
پاپ موزیک
شهر جم
دلداده ها
ندونسته
دانسته
خودرو
بیاتو تقریح
دیار موزیک
پارافیل
پارچه تک
نمکستان
ماکان باند
ماکان باند
مهدی جهانی
مهراب
هوروش باند
دانلود فیلم ایرانی
نمونه سوال
فراز چت
پارسی وان
ایران ترانه
ای فیلم
لاین موی
طرفداری
شادترین
برتر روز
اصلاح
خبر روز
صدا موزیک
تک موزیک
پاییزان
نوشته ها
فایل جدید
انلاین یار
وب تیک
بیا تو مدیا
ناوال 98
دانلود آهنگ خارجی
دانلود آهنگ ترکی
دانلود آهنگ کردی
دانلود آهنگ ایرانی
دانلود تک آهنگ
دانلود آلبوم
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ محسن لرستانی لینک مستقیم ماکان بند دیسلاو مهراب تی ام بکس موزیک ایرانی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو دانلود آهنگ کردی دانلود آلبوم ریمیکس دانلود آهنگ کودکانه دانلود آهنگ دیس لاو دانلود آهنگ میلاد راستاد دیس لاو

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :0
کل بازدید :49440
تعداد کل یاداشته ها : 105
103/2/30
12:13 ع

روش درمان سینوزیت در خانه


 

  • روش درمان سینوزیت در خانه

    به گزارش پزشکین به نقل از بانوی شهر؛ گاهی اوقات نفس کشیدن مشکل می شود، سردردهای شدید تداوم دارند، در این شرایط شما دچار ضعف وکاهش قدرت جسمانی می شوید تصمیم میگیرید به پزشک مراجعه نمایید، پس از معالجه های لازم به این جواب خواهید رسید که شما سینوزیت دارید!!

    سینوزیت را میتوان نتیجه سرماخوردگی های حاد و طولانی مدت دانست. سینوس‌ها حفره‌های مملو از هوا در استخوان‌های جمجمه و صورت هستند. هر عاملی که موجب پرشدن و گرفتگی آنها توسط موکوس یا چرک شود، سینوزیت ایجاد خواهد کرد. عفونت و التهاب سینوس ها می تواند باعث اختلال و سینوزیت شده که درد و کاهش قدرت بدنی را به همراه دارد.

    1 ) برای درمان عفونت های سینوس و کاهش انسداد بینی در طول روز مایعات گرم بیشتر بنوشید. آب گرم و نمک یکی از بهترین مایعاتی است که می تواند به باز شدن راه بینی و خروج عفونت از سینوس ها کمک کند.

    2 ) بینی خود را با یک حوله گرم 5 تا 10 دقیقه گرم نگه دارید.

    3 ) برای درمان سینوزیت از قرار گرفتن در هوای خشک و سرد اجتناب نمایید پشنهاد می شود برای مرطوب نگه داشتن هوا از دستگاه بخور استفاده کنید.

    4 ) شستشوی مجرای بینی به باز نگه داشتن راه بینی و از بین بردن باکتری های مخاط بینی کمک می کند و از موثرترین درمانهای خانگی سینوزیت است.

    5 ) اگر شما نیاز به تخلیه ی بینی خود دارید، آن را به آرامی انجام دهید. دمیدن با قدرت ممکن است باعث ضخیم شدن مخاط بینی و مسدود شدن آن شود.

    6 ) نوشیدن یک لیوان آب گرم که به آن یک قاشق مرباخوری سرکه سیب و یک قاشق مرباخوری عسل اضافه شده باشد، برای درمان سینوزیت توصیه می‌شود. بخش اصلی سرکه سیب یعنی اسید استیک مانع از رشد باکتری ها شده و می تواند برای درمان عفونت سینوسی بسیار موثر باشد.

    7 ) سوپ مرغ گرم را در وعده‌های زیاد و به مقدارکم میل نمایید. پیشنهاد می شود برای تاثیر بیشتر به سوپ مقداری فلفل اضافه کنید.

    8 ) چای دارچین یکی از درمانهای خانگی موثر برای عفونت های سینوسی است. می توانید مقداری زنجبیل را در آب بجوشانید و به آن آب لیمو و عسل اضافه کنید و بخورید.

    9 ) مناطق دردناک صورت مانند گونه ها، پیشانی و ناحیه اطراف ابرو را با روغن زیتون و آویشن یا مرزنجوش ماساژ دهید.

    10 ) جوییدن 2 حبه سیر خام با معده ی خالی یکی از درمان های خانگی موثر است. سیر دارای خواص آنتی باکتریال بوده و می تواند برای درمان عفونت سینوس مورد استفاده قرار گیرد.

    11 ) به اندازه ی یک دانه عدس زردچوبه در آب حل کنید و محلول را قرقره کنید. زردچوبه ضد ویروس، ضد باکتری و ضد التهاب است و تورم سینوس ها را کاهش می دهد.

    12 ) آنتی بیوتیک ها که باکتری ها را می کشند مانند آموکسیسیلین می توانند با تجویز پزشک بسیار موثر باشند.

    داروهای ضد التهاب با دستور پزشک می توانند التهاب لایه ی مخاط بینی را کاهش دهند، این داروها اغلب به شکل اسپری هستند.


  
  

برگزاری فشن شو بدون حضور دختران مدلینگ +عکس


 

  • برگزاری فشن شو بدون حضور دختران مدلینگ +عکس

    شاید باور نکنید اما امروزه برگزاری فشن شو بدون حضور دختران جذاب مدلینگ هم امکانپذیر است آن هم با استفاده از تکنولوژی. مدلینگ اصلی ترین اجرا کننده فشن شو است و بدون وجود مدلینگ برند هرقدر هم معروف و بزرگ نمیتواند محصول خودرا معرفی کند اما کیف های دستی دولچه اند گابانا بدون مدلینگ یک به یک روی صحنه آمدند.

    برگزاری فشن شو بدون حضور دختران مدلینگ +عکس

    یعنی چه ؟ بدون مدلینگ هم مگر میشود فشن شو اجرا کرد ؟ اگر اجرا شده پس حتماً محصولات خودشان پای راه رفتن داشتند!این‌ها عبارات طنزی بود که بعد از انتشار عکسهای و خبر برگزاری یکی از فشن شوهای جالب برای برندی معروف بیان شد.

    به گزارش پارس ناز برند معروف “دولچه اند گابانا” برای به نمایش گذاشتن مدل کیف های زنانه 2018 در فشن شوی میلان از یک روش ابداعی و خلاقانه استفاده کرد تا اینبار علاوه بر طراحی محصولات سبک رونمایی جدید خودرا نیز به رخ بکاشند.

    بعد از انتظار 45 دقیقه ای میهمانان و حضار این فشن شوی جدید یک به یک محصولات وارد سالن شدند اما نه توسط مدلینگ های زن و مردی که همیشه دیده می شد بلکه توسط هواپیماهای کوچک کنترلی که توسط مردان و زنانی که لباس سفید آزمایشگاهی پوشیده بودند هدایت میشدند.

    ماجرا چیست ؟ آیا این اختراعات بشر در دنیای مدرن و احاطه شده با تکنولوژی جای انسانها را حتی دربخش مد و فشن هم خواهند گرفت ؟البته این فشن شو کاملا بدون حضور مدلینگ هم نبود و بعد از پایان اینبخش برای عده ای از محصولات از مدلینگ استفاده شده بود.

    جالب است که همان طور که ابتدای متن گفته شد تمامی میهمانان این فشن شو 45 دقیقه صبر کردند تا مسئولان مطئن شوند که هیچ کدام از حضار داخل سالن اتصال ” وای – فای” ندارند.

    برگزاری فشن شو بدون حضور دختران مدلینگ +عکس

    برگزاری فشن شو بدون حضور دختران مدلینگ +عکس

    برگزاری فشن شو بدون حضور دختران مدلینگ +عکس

    برگزاری فشن شو بدون حضور دختران مدلینگ +عکس

    برگزاری فشن شو بدون حضور دختران مدلینگ +عکس

    برگزاری فشن شو بدون حضور دختران مدلینگ +عکس

    برگزاری فشن شو بدون حضور دختران مدلینگ +عکس

    سبک جدید دولچه اند گابانا برای معرفی محصولاتش در فشن شو بدون مدلینگ


  
  

هدیه های گران قیمت سلبریتی های مشهور برای بچه هایشان +عکس


 

  • هدیه های گران قیمت سلبریتی های مشهور برای بچه هایشان +عکس

    سلبریتی ها برای فرزندانشان گاهی اوقات خرج هایی انجام می‌دهند که واقعا تعجب برانگیز است. امروز به معرفی آنها میپردازیم. ستاره ها نه تنها برای خود، بلکه برای فرزندانشان نیز هزینه های گزافی را می‌پردازند. بعنوان مثال کودکانی چون بلو آیوی، نورث وست یا سوری کروز، از بچه های مرفهی هستند که هر چه بخواهند برایشان در کمترین زمان ممکن،

    فراهم میشود. اگر دوست دارید با گرانترین هدایایی که ستاره ها به فرزندانشان میدهند آشنا شوید، در ادامه این پست با ما همراه باشید.

    بلو آیویجی

    جی زی و بیانسه برای فرزند اولشان، بلو آیوی، سنگ تمام گذاشتند. بعنوان مثال، آنها برای سیسمونی او یک کالسکه الماس نشان به همراه یک اسب چوبی 600000 دلاری، هدیه دادند. شاید دلیل اینهمه افراط این بود که آنها برای تولد نخستین فرزندشان هیجان داشتند و نمی‌دانستند

    که چگونه شادی خودرا نشان دهند. هر چه بلو آیوی بزرگ‌تر شد، هدیه های او نیز گرانقیمت تر شد. بعنوان مثال برای جشن تولد یک سالگی اش، او یک عروسک باربی 80000 دلاری هدیه گرفت که با الماس تزیین شده بود. آیا واقعا بلو آیوی می‌تواند با این عروسک بازی کند؟!

    هدیه های گران قیمت سلبریتی های مشهور برای بچه هایشان +عکس

    سوری کروز

    تام کروز و کیتی هولمز از خرج کردن برای تنها فرزندشان لذت می بردند. سوری آن قدر عروسک، لباس و جواهرات لاکچری داشت که در باور هیچ کس نمی گنجید. یکی از بهترین هدیه هایی که او از پدر و مادرش دریافت کرد، یک خانه بازی بود که 24000 دلار می ارزید. این خانه گاراژ، الکتریسیته، لامپ و شیرهای واقعی آب داشت، از این رو کروز می توانست در آن زندگی کند.

    علاوه بر خانه، آنها یک خودرو کوچک مرسدس بنز نیز برای او خریدند تا در حیاط خانه اش پارک کند. این ستاره خردسال، لباس هایی که به تن میکند نیز از بهترین برندها تهیه شده است. او دراین سن کم امکاناتی دارد که هنوز تعداد زیادی از مردم در سنین بالاتر هم قادر به خرید آنها نیستند.

    هدیه های گران قیمت سلبریتی های مشهور برای بچه هایشان +عکس

    کیم کارداشیان و کانیه وست

    خانواده کارداشیان یکی از ثروتمندترین خانواده های جهان است، از این رو تعجبی ندارد که برای فرزندانشان هزینه های گزافی بپردازند. نورث وست، فرزند کیم کارداشیان و کانیه وست، در حال حاضر یکی از مرفه ترین کودکان جهان است. او هر چه بخواهد، برایش فراهم است. اسباب بازی هایی که او دارد آن قدر لاکچری است

    که اکثر ما از پس خرید آن بر نمی‌آییم. بعنوان مثال او یک اسب اسباب بازی که با جواهرات سواروسکی دیزاین شده به قیمت 137000 دلار یا یک عروسک خرسی از برند لویی ویتون به قیمت 170000 دلار دارد. زمانی که او 6 ماهه بود، یک خودرو لامبورگینی کوچک اما دقیقا شبیه به خودرو پدرش، هدیه گرفت که هزاران دلار می ارزید. تصور کنید کودکی که در 6 ماهگی هدیه ای به این گران قیمتی بگیرد، در سن های بالاتر چه انتظاراتی از پدر و مادرش خواهد داشت.

    هدیه های گران قیمت سلبریتی های مشهور برای بچه هایشان +عکس

    شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون

    خانواده های سلطنتی خودشان را مستحق بهترینها می‌دانند، دقیقا انچه کیت و میدلتون و شاهزاده ویلیام هستند. آنها برای فرزندانشان یک خانه بازی به قیمت 20000 دلار خریدند. این خانه آن قدر بزرگ و لاکچری است که شاهزاده جرج کوچک میتواند دوستانش را در آنجا به صرف نوشیدن چای دعوت کند.

    خواهر او، پرنس شارلوت نیز یک جغجغه طلا به ارزش 40000 دلار، به مناسبت غسل تعمیدش، هدیه گرفت. از آنجا که والت دیزنی نیز برای تمام کودکان جذاب است، کیت و شاهزاده ویلیام یک تابلوی نقاشی از سفید برفی رابه قیمت 200000 دلار برای فرزندانشان خریدند. کودکی که دراین سن هدیه هایی به این گرانی دریافت می‌کند، در بزرگسالی چه چیزی دریافت خواهد کرد؟!

    هدیه های گران قیمت سلبریتی های مشهور برای بچه هایشان +عکس

    دیوید بکهام

    بروکلین، رومئو، کروز و هارپر، باوجود داشتن پدر و مادری ثروتمند مانند دیوید و ویکتوریا بکهام، هر چه بخواهند برایشان فراهم است. به گزارش پارس ناز بعنوان مثال آنها برای فرزندانشان یک خانه بازی بزرگ به قیمت 200000 دلار ساختند که بیشتر شبیه قصر است تا یک خانه بازی برای کودکان. علاوه بر این، آنها یک خانه درختی کاملا مجهز،

    شامل اسباب بازی، لباس، خودرو و جواهرات، به فرزندانشان هدیه داند. از وسایل بازی لاکچری آنها که بگذریم، لباس هایی که آنها به تن میکنند نیز از بهترین برندها انتخاب شده که البته طبیعی است که این زوج مشهوری که در حال حاضر در دنیای مد و فشن حرف اول را می‌زنند، فرزندان خوش تیپی نیز داشته باشند.

    هدیه های گران قیمت سلبریتی های مشهور برای بچه هایشان +عکس

    جنیفر لوپز

    فرزندان دو قلوی جنیفر لوپز و مارک آنتونی، حتی قبل از تولد، هدیه های گرانقیمت خودرا دریافت کردند. جنیفر اتاق آنها رابا عروسک های جواهر نشان تزیین کرد و تخت خوابشان رابا مرغوب ترین پارچه های موجود در جهان پوشاند. گرچه ستاره های دیگر به اسب چوبی برای فرزندانشان قانع بودند

    اما جنیفر برای هر کدام از آنها یک کره اسب واقعی خرید. آنها همیشه بهترین لباس ها رابه تن دارند و هر چند وقت یکبار برای خرید به پاریس می‌روند. بعنوان مثال کیفی که دختر جنیفر، اما، به دست دارد، 2100 دلار می ارزد.

    هدیه های گران قیمت سلبریتی های مشهور برای بچه هایشان +عکس

    کورتنی کارداشیان

    کورتنی هم مانند خواهرش کیم کارداشیان، در خرج کردن برای فرزندانشان افراطی عمل میکند. هم او و هم شوهرش، اسکات دیسیک، عاشق خودرو اند، از این رو برای فرزندانشان نیز کلکسیونی از بهترین برندهای اتومبیل های بچه گانه را خریده اند، به طوریکه حیاط آنها شبیه به نمایشگاه خودرو شده است.

    روزهای کریسمس نیز ازآن روزهای خاصی است که این خانواده در خرید هدیه زیاده روی می‌کنند. اگر به زیر درخت کریسمس آنها نگاهی بیاندازید، هدیه های گران قیمتی مانند اتومبیل، درام، فوتبال دستی و… را مشاهده خواهید کرد.

    هدیه های گران قیمت سلبریتی های مشهور برای بچه هایشان +عکس

    آرادیا باچان و آیشواریا رای

    آرادیا باچان و آیشواریا رای برای تولد یک سالگی فرزندشان یک اتومبیل به ارزش 38790 دلار و یک خانه در شهر دبی به قیمت 540 میلیون دلار خریدند. این زوج، بجای این‌که پولشان را خرج اسباب بازی های گرانقیمت کنند، برای آینده او سرمایه گذاری کردند. برای تولد 4 سالگی نیز، او یک Audi A8به قیمت 250 میلیون دلار هدیه گرفت. تصور کنید که او در سن 6 سالگی، 3 اتومبیل لوکس داشت. بنظر شما او برای تولد 18 سالگی اش چه هدیه دریافت خواهد کرد؟

    هدیه های گران قیمت سلبریتی های مشهور برای بچه هایشان +عکس

    هدیه های گرانقیمت سلبریتی ها برای بچه هایشان ،هدیه های گرانقیمت ستاره ها برای فرزندان،هدیه های گرانقیمت بازیگران برای فرزندان


  
  

ارتباط پنهانی زن شوهردار با پسر دبیرستانی


 

  • ارتباط پنهانی زن شوهردار با پسر دبیرستانی

    زن جوان درحالی که بیان می کرد فقط طلاق می خواهم! و دیگر حاضر نیستم لحظه ای با او زندگی کنم! ریشه بدبختی هایش را ماجرای دوستی خیابانی در دوران نوجوانی ذکر کرد، گفت: در یکی از شهرهای مرزی استان سیستان و بلوچستان به دنیا آمدم و تا کلاس پنجم ابتدایی درس خواندم اما بعد از آن پدرم به دلیل برخی تعصبات اجتماعی دیگر نگذاشت ادامه تحصیل بدهم البته این تعصب تنها شامل من نمی شد بلکه خیلی از دختران دیگر در منطقه سکونت ما به همین دلیل نمی توانستند ادامه تحصیل بدهند و به ناچار به امور خانه داری می پرداختند.

    چند سال بعد از ماجرای ترک تحصیل، زمانی که وارد پانزدهمین بهار از زندگی ام شده بودم روزی در یکی از بازارهای معروف شهر با پسری دبیرستانی آشنا شدم. آن روزها دختر نوجوانی بودم و تنها بر اثر هیجانات واحساسات عاطفی عاشق آن پسر شدم. آن زمان از عاقبت این رابطه خیابانی هیچ اطلاعی نداشتم و نمی دانستم که سرانجام این گونه عشق ها در نهایت به بیراهه بدبختی می رسد. طولی نکشید که خانواده و بستگانم در جریان این ارتباط عاطفی و تلفنی من قرار گرفتند. از آن روز به بعد زندگی ام رو به سیاهی رفت و همه به چشم دختری خیابانی به من می نگریستند. اگرچه مدتی بعد ارتباطم را با آن پسر دبیرستانی قطع کردم اما نتوانستم اعتماد از دست رفته را به خانواده ام بازگردانم تا این که سه سال بعد «قادر» به خواستگاری ام آمد.

    او 40 سال داشت و همسرش را طلاق داده بود. با وجود آن که هیچ تمایلی به ازدواج با قادر نداشتم اما به خاطر اشتباه دوستی خیابانی نتوانستم با خانواده ام مخالفت کنم و با او ازدواج کردم این درحالی بود که به خاطر شدت ناراحتی های روحی و روانی به بیماری افسردگی دچار شدم.

    هنوز چند ماه بیشتر از زندگی مشترکمان نمی گذشت که قادر متوجه ماجرای دوستی خیابانی من با آن پسر دبیرستانی شد و بدین ترتیب روزگار تیره و بدبختی های من چون دملی چرکین سرباز کرد و با سختگیری های بیش از اندازه به بیماری روحی و روانی من شدت بخشید به طوری که دوبار به خودکشی اقدام کردم.

    درگیری های ما با همین بهانه شدت گرفته بود و هیچ گاه روز خوشی نداشتیم. کار به جایی رسید که من همسرم را رها کردم و به منزل پدرم در شهر مرزی بازگشتم. نزدیک به یک سال بعد همسرم از من خواست تا با فراموش کردن گذشته ها به زندگی مشترک با او برگردم. من هم که ریشه این ماجرا را در اشتباهات خود می دانستم به امید یک زندگی بهتر بازگشتم اما همسرم همه اموالش را از دست داده و زندگی اش دچار آشفتگی شده بود. او پس از تخلیه منزل مسکونی در یک سوئیت اجاره ای زندگی می کرد ولی هنوز یک هفته از بازگشتم نمی گذشت که فهمیدم قادر به دلیل ارتباط های خیابانی با زنان غریبه دچار این وضعیت شده است. آن قدر عصبانی شده بودم که در یک حالت روانی خاصی قصد خودزنی داشتم که همسرم متوجه موضوع شد و مرا ازاین کار احمقانه بازداشت با این وجود دیگر حاضر نیستم لحظه ای با او زندگی کنم.

    رکنا


  
  

واکنش به نیوشا ضیغمی به دلیل بی ارزش خواندن پاسپورت ایرانی


 

  • واکنش به نیوشا ضیغمی به دلیل بی ارزش خواندن پاسپورت ایرانی

    روزنامه جوان نوشت: تفاوت نگاه دو سلبریتی ایرانی درباره وطنشان، اهمیت بچه دار شدن در ایران یا انگلیس و موضوع ارزش پاسپورت ایرانی موضوعی است که با اظهارات نیوشا ضیغمی و کنار هم قرار دادن سخنان سال پیش ماه‌چهره خلیلی جالب به نظر می‌رسد.

    سال پیش بود که ماه‌چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه دورهمی مهران مدیری درباره به دنیا آوردن فرزندش در ایران گفت: «خیلی از من سؤال می‌شود که چرا پسرم را در انگلیس به دنیا نیاوردم، همه می‌گویند می‌توانست پسرت تابعیت و پاسپورت انگلیسی داشته باشد ولی من دوست داشتم پسرم در ایران به دنیا بیاید، دوست داشتم پسرم شناسنامه و پاسپورت ایرانی داشته باشد، اینها برایم خیلی مسئله مهمی بود، دلیلش شاید این بود که من 20 سال از ایران دور بودم و حسرت این را داشتم تا در ایران باشم و همیشه خودم را ایرانی می‌دانستم و خودم هم ایران به دنیا آمدم.» این بازیگر در پاسخ به این سؤال که آیا احساس خوشبختی می‌کنید می‌گوید: بله شدیداً.

    همسر نیوشا ضیغمی لو رفته نیوشا ضیغمی طرفداران روحانی سلبریتی بیسواد زایمان در خارج از کشور زایمان بازیگران بیوگرافی نیوشا ضیغمی بیوگرافی ماه چهره خلیلی اینستاگرام نیوشا ضیغمی اینستاگرام ماه چهره خلیلی اعتبار پاسپورت ایران

    بین تمام هنرمندانی که سابقه زندگی در خارج از کشور را دارند، ماه‌چهره خلیلی یک نمونه خاص است. او برخلاف افشاری که ترجیح داد فرزندش را خارج از کشور به دنیا بیاورد، دنبال این بود که شناسنامه ایرانی برای پسرش بگیرد. عرق ملی و وطن دوستی این بازیگر با تشویق تماشاگران برنامه دورهمی و مخاطبان این برنامه در فضای مجازی روبه‌رو شد.

    سخنان این بازیگر در حالی بیان شد که کشور این روزها با معضل مدیران دوتابعیتی روبه‌روست و دوتابعیتی بودن در میان سلبریتی‌ها در حال تبدیل شدن به یک ارزش است چراکه برخی از این سلبریتی‌ها از اینکه به طور عمومی اعلام کنند فرزندشان را در یکی از کشورهای غربی مانند کانادا، انگلستان یا امریکا به دنیا می‌آورند نه تنها ابایی ندارند بلکه ظاهراً به آن افتخار هم می‌کنند.

    اما تأسف انگیز سخنان ضدملی نیوشا ضیغمی درباره این موضوع بود، این بازیگر آثار درجه سوم سینمای ایران به دفاع از تمایل سلبریتی‌ها برای به دنیا آوردن فرزندانشان در کشورهای غربی بسنده نکرده و در سخنانی توهین‌آمیز بی‌ارزش بودن پاسپورت ایرانی را دلیل موجهی برای اشتیاق به دوتابعیتی شدن فرزنش عنوان کرده است.

    این بازیگر می‌گوید: «به همکاران من خرده گرفته شده که چرا بابت زایمان و به دنیا آوردن فرزندشان به خارج از کشور می‌روند، متأسفانه این کار به دلیل بی‌اعتباری پاسپورت ایرانی است! برای یک ایرانی و منی که عرق ملی دارم! و کشورم را دوست دارم خیلی غمناک است که مجبور باشم به دلیل اینکه پاسپورت کشورم در دنیا ارزش ندارد، برای رفتن به هر کشوری دلهره داشته باشم و دم درِ هر سفارتی گردن کج کنم

    ابراهیم حاتمی کیا کارگردان نام‌ آشنای کشورمان، چند سال پیش جزو اولین افرادی بود که نسبت به این مسئله واکنش نشان داد اما پس از گذشت سه سال از انتقادهای او شاهد افزایش این سبک زندگی اشراف گونه هستیم؛ موضوعی که شایسته بود مسئولان بیشتر به آن توجه می‌کردند. حاتمی کیا در برنامه راز، درباره سینماگران دو پاسپورته‌ گفته بود: «این بحثی که امروز مطرح شده و افراد و هنرمندان دوپاسپورته در فرهنگ وجود دارند، نگران‌کننده است. چرا باید یک هنرمند و فیلمساز یک پایش در این طرف مرز و یک پایش در آن طرف مرز باشد.»

    مسئله‌ای که وجود دارد اینکه رواج این نگاه نازل به وطن در میان برخی سینماگران به طور قطع تهدیدی برای فرهنگ ملی کشور محسوب می‌شود. هنرمندی که عرق ملی نداشته باشد نه تنها نمی‌تواند در اعتلا و تقویت فرهنگی ملی اثرگذار باشد بلکه برعکس روی فرهنگ مردم تأثیرات مخربی به جای خواهد گذاشت.

    همسر نیوشا ضیغمی لو رفته نیوشا ضیغمی طرفداران روحانی سلبریتی بیسواد زایمان در خارج از کشور زایمان بازیگران بیوگرافی نیوشا ضیغمی بیوگرافی ماه چهره خلیلی اینستاگرام نیوشا ضیغمی اینستاگرام ماه چهره خلیلی اعتبار پاسپورت ایران

    دو پاسپورته‌هایی که به خارج از کشور مهاجرت کرده‌اند و برای کار سینمایی به ایران سفر می‌کنند و حاضر نیستند فرزندانشان را نیز در ایران به دنیا بیاورند، چگونه می‌توانند فیلمی با توجه به فرهنگ ایرانی- اسلامی بسازند؟ آیا آنها با مردم این کشور زندگی کرده‌اند و از تمایلات مردم ایران آگاهی دارند یا حشر و نشر با قشری خاص و درصد کمی از مردم ایران آنها را به افرادی تبدیل کرده که می‌توانند بالقوه تأثیری معکوس در فرهنگ ملی به بار بیاورند.


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >